Jak objednat zboží v Manutanu a kolik stojí montáž

Čeká vás první objednávka nebo stále nevíte jak to v Manutanu chodí? Shrnuli jsme užitečné tipy ohledně objednávek a služeb, které nabízíme. Dozvíte se, jak se to s dostupností, doručením zboží a cenou služeb.

Pravidelné nákupy vyřídíte rychle • Manutan

Základní přehled o tom, jak fungují objednávky na Manutanu, najdete tady. >>

Dnes se prakticky podíváme na to, jak vypadá typická objednávka našeho zákazníka, za co všechno platí a kolik ho to stojí. Pokud jste u nás už dříve nakupovali nebo plánujete nakupovat pravidelně, budete mít přiděleného vlastního obchodního zástupce, který vám je vždy k dispozici a zodpoví jakékoliv dotazy.

4 způsoby, jak objednat zboží

  1. Propojíte svůj informační systém s naším

Tzv. e-procurement umožňuje prohlížet produkty z našeho e-shopu pomocí:

  • excelového souboru,
  • XML feedu
  • nebo tzv. punchout systému, který je přímo napojen na náš nákupní košík.

Poté, co si vybrané produkty vložíte do košíku, objednávku odešlete elektronicky – bez zbytečného přepisování do interního systému. Produkty stačí naklikat jen jednou.

  1. Vytvoříte profil na našich stránkách

Přímo v e-shopu Manutan.cz si můžete vytvořit firemní profil. Abyste mohli objednávat na firmu, zadáte do profilu IČO vaší společnosti. Na základě toho se vám vždy automaticky načte smluvní sleva. 

Vybrané zboží vkládáte do košíku tak, jak to znáte z klasických e-shopů. Vyplníte místo a termín dodání a objednávku odešlete. Zbytek je na nás.

Jak to vypadá prakticky?

Snímek obrazovky (49)

Vložíte zboží do košíku. V detailu každého produktu uvádíme předpokládané datum dodání závislé na dostupnosti zboží.

Snímek obrazovky (50)

Takhle vypadá košík. V pravé části vidíte celkovou cenu objednávky včetně případných slev. Pokud máte zájem o vynášku, montáž nebo jinou doplňkovou službu, napište to do poznámky k objednávce.

TIP: Našim zákazníkům poskytujeme smluvní, nabídkové a množstevní slevy. Setkáte se také se zpětnými nebo obratovými bonusy. Čtěte jejich vysvětlení ve slovníčku pro začínající nákupčí. >>

Snímek obrazovky (51) (2)

Pokud už máte svůj účet, systém vám ušetří čas a automaticky vyplní vaše fakturační údaje. V souhrnu si zkontrolujete, že všechny údaje sedí. Jakmile zboží objednáte, zašleme vám na e-mail potvrzení, kde najdete přesný termín dodání. Pokud v potvrzení objednávky termín chybí, znamená to, že ještě čekáme na potvrzení od dodavatele.

  1. Objednávku provedete e-mailem

Na adrese poptavky@manutan.cz poptáte zboží, které najdete na e-shopu, v papírovém katalogu, ale klidně i zboží, které jste u nás nikde neviděli. Ať už jde o změnu barevného dekoru nebo úplně jiný druh zboží, rádi vám vaše přání splníme.

„Nejčastěji zařizujeme jinou barevnou variantu produktu, materiál, uspořádání skříně či velikost stolu. To jsou spíše drobnosti, které poptáváme u našich stálých dodavatelů a od katalogové nabídky se odlišují jen několika parametry. 

Umíme ale sehnat i úplně nové zboží. Například když zákazník zařizuje kuchyňku – na e-shopu najdete jen pár mikrovlnek a rychlovarných konvic, ale nemáme problém dodat ji kompletně včetně dřezu, baterie, vařiče a lednice,“ říká náš ředitel obchodu v rozhovoru.

Na e-mailovou poptávku odpovíme buď s dotazy na upřesnění požadavků, nebo vám v e-mailové schránce rovnou přistane návrh objednávky. Potvrdit ji pak můžete zase e-mailem. 

  1. Telefonická objednávka

Když zavoláte na číslo +420 800 24 24 24, dovoláte se na naše poptávkové oddělení, kde se vám budou naši kolegové naplno věnovat.

Čtěte rozhovor s referentkou nabídkového oddělení. O častých dotazech a typických objednávkách.

Jak a kdy se k vám zboží dostane

Ke každé objednávce nad 1 000 Kč od nás dostanete dopravu zdarma. Pokud stihnete skladové zboží objednat do 13:30, ještě v ten den ho zabalíme, odešleme a druhý den bude u vás. V ostatních případech vás o termínu dodání i případných změnách vždy včas informujeme.

Pro dopravu po Česku využíváme služeb společnosti DPD (pro balíky) a DSV (pro palety). Zásilky do 40 kg vám řidič doručí za první dveře na dodací adrese. Zásilky nad 40 kg vám přepravce dodá na rampu, případně na chodník před domem. 

Pro bezpečné a pohodlné doručení větších zásilek si můžete objednat vynášku a montáž, kterou už zajišťujeme sami v Manutanu.

Kolik stojí montáž a vynáška?

Cena se odvíjí od velikosti a hmotnosti zboží a přístupnosti vašich prostor. Obecně ale počítejte s tím, že pro jednu objednávku služba začíná na 2 500 Kč bez DPH.

Součástí služby jsou také nadstandardní práce jako kotvení ke zdi nebo třeba zkracování nábytku. Na všechny montážní práce poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od předání montážní zakázky.

Další služby, které můžete využít

Máte na stole větší projekt, který bude vyžadovat výmalbu prostor nebo úpravu podlahy? I tyto služby v Manutanu umíme zajistit, ačkoliv je na e-shopu nenajdete. Vždy je poptávejte individuálně u svého obchodního zástupce.

Ještě než se do rekonstrukce dílny či kanceláře pustíte, může se vám hodit 3D návrh – včetně půdorysného návrhu a seznamu doporučeného vybavení.

Všechno na jedné faktuře

Ať už s Manutanem jednorázově vybavujete novou dílnu nebo se vracíte pro pravidelné nákupy kancelářských potřeb, snažíme se vám nákupní proces maximálně usnadnit a pomůžeme vám udržet pořádek ve věcech. Tedy hlavně ve fakturách. Ať už používáte nebo nepoužíváte EDI, přizpůsobíme se vašim požadavkům.

Velikou výhodou při velkých a pravidelných nákupech je, že nakoupíte vše na jednom místě od jednoho dodavatele. Dopravu platíte jen jednou (v případě Manutanu obvykle neplatíte) a šetříte taky čas svých zaměstnanců, když přebírají pouze jednu várku zboží.

Ještě nemáte svého obchodního zástupce? Ozvěte se a určitě se domluvíme.


Další články, které vám pomohou