[Rozhovor] Jak v Manutanu řešíme atypické objednávky

Potřebujete stůl speciálního tvaru a nedaří se vám ho sehnat? Zavolejte na zákaznickou linku Manutanu, tam vám poradí. Čtěte o atypických objednávkách se Zuzanou Kašingovou – referentkou péče o zákazníky.

Se zákaznickou linkou o atypických objednávkách • Manutan

Nabídka Manutanu je opravdu široká. Stává se vám, že si zákazníci nevyberou a potřebují zboží přesně na míru?

Ano, určitě se to stává. Jsem tu půl roku, ale už i já jsem se s takovými poptávkami setkala. Obvykle zákazníci požadují jiný dekor nebo rozměr nábytku. Někteří kupující také potřebují rychlejší dodávku zboží. 

Jak se taková objednávka vyřizuje?

My na zákaznické lince zjistíme všechny parametry. Do detailů sepíšeme, co přesně zákazník potřebuje, a tyto informace předáme poptávkovému oddělení. Toto oddělení zjišťuje možnosti u našich dodavatelů a snaží se s nimi všechno domluvit. Dodavatelů máme opravdu velké množství u nás i v zahraničí, takže to někdy bývá složitější proces. Vždy se ale snažíme vyjít zákazníkovi vstříc. Celý postup je efektivní a promyšlený.

Všechny potřebné kontakty najdete na webu

Kdy se zákazník dozví cenu výrobku?

Cenu mu v tomto případě nemůžeme určit dopředu. Dozví se ji až když zjistíme možnosti dodavatelů. 

Je možné tyto objednávky vyřídit ve všech případech?

Vzhledem k tomu, že spolupracujeme s řadou dodavatelů, není v našich silách stoprocentně zaručit vyřízení všech atypických objednávek. Musím ale říct, že se nám to podaří vyjednat opravdu ve většině případů. 

Za jak dlouho se dostane výrobek k zákazníkovi?

To je velmi individuální. Záleží, jaké zboží objednává a o jak složitou změnu se jedná. Máme síť dodavatelů a montážních firem po celé republice, snažíme se tedy vždy být co nejrychlejší. Pokud si objednáte zboží skladem do 13:30, bude u vás do druhého dne. V případě atypických objednávek to samozřejmě tak rychle nejde. 

Je rozdíl mezi malou a velkou objednávkou?

Naše firma uplatňuje model B2B – business to business. Převážně se tedy orientujeme na firmy. V praxi to funguje tak, že objednávky přicházejí jak od konečných spotřebitelů, tak od zástupců firem. A právě objednávky, které dorazily od zástupců spolupracujících společností, jsou výsledkem vynaložené energie obchodního oddělení. Pracuje na nich tedy více lidí.

Na zákaznické podpoře ale rozdíly nenajdete. Ať už jde o polici do domácnosti nebo o vybavení velké nadnárodní firmy, věnujeme vyřízení objednávky stejnou energii. Vše se snažíme zařídit co nejrychleji.

Jaké nejzajímavější objednávky nebo dotazy k vám přišly?

Za dobu ve firmě jsem zatím žádnou kuriozitu nezažila. Často se ale stává, že lidé chtějí použít určitou věc jiným způsobem, než ke kterému je primárně určena. Volala mi například paní, která chtěla použít kýbl na míchání barev na horkou vodu v kuchyni. V tomto případě jsem byla ráda, že se vůbec ozvala, toto použití jsem jí totiž vzhledem k materiálu nádoby nedoporučila. 

Co podle vás Manutan přináší svým zákazníkům?

Manutan šetří čas. To je v dnešní době velmi důležité. Na jednom místě seženete pro svoji firmu úplně vše od soustruhu, přes reproduktor až po ořezávátko na tužku. Pokud potřebujete něco speciálního, nemusíte obvolávat jednotlivé firmy. Zařídíme to za vás. 

A co přináší vám?

Velmi často o Manutanu mluvím, jsem tu moc spokojená. Myslím, že mám dostatečné množství pracovních zkušeností, abych to mohla posoudit. Je tu skvělá atmosféra a komunikace funguje po lidské i profesní stránce.


Další články, které vám pomohou