Plakát ke stažení: správa kanceláře pro office manažery

Máte na starosti doplňování kancelářského vybavení? Dali jsme dohromady checklist, který vám urychlí práci. Najdete v něm tipy na zásoby, bez kterých se většina kanceláří neobejde. Od zásob kávy až po papír různých formátů.

Do kanceláře pravidelně doplňujte papíry do tiskárny, kávu či hygienické a sanitární produkty.

Plakát si můžete stáhnout nebo poslat kolegům, aby věděli, na co při doplňování kancelářských potřeb nezapomenout.

Základní kancelářské potřeby

Fixy na whiteboard by neměly chybět v žádné zasedačce. Než je objednáte, zkontrolujte počet i barvy, které potřebují doplnit. A nezapomeňte ani na sprej a hadříky na utírání tabulí. Mezi další kancelářské potřeby patří třeba složky, samolepící bločky, sešívačky či zásoby propisek

Káva

Potrpí si kolegové nebo klienti na dobrý šálek kávy? Jakmile najdete značku, která se všem zamlouvá, objednávejte ji pravidelně. Podle vybavení v kuchyňce (i dle preferencí kolegů) volte mletou, zrnkovou či oba druhy.

Papír do tiskárny

Při doplňování zásob papíru nezapomeňte na správnou gramáž, formát (třeba A4 nebo A3) i počet. Dbejte i na výrobky, které jsou vyrobeny šetrně k životnímu prostředí, třeba jako papír Niveus Fit+ s certifikací PEFC.

Pro lepší organizaci úkolů využijí kolegové i malé samolepící bločky

Hygiena, úklid a koše

Zásoby hygienických a sanitárních produktů zajistí zdravé pracovní prostředí a zdravé zaměstnance. Pravidelně doplňujte tyto zásoby:

  • mýdlo a osobní hygiena,
  • čisticí prostředky,
  • papírové ručníky,
  • náhradní pytle do odpadkových košů.

Pokud chcete další tipy, jak si nastavit organizaci práce, přečtěte si rozhovor s office manažerkou Pavlou, která spravuje kancelář v brněnské marketingové agentuře.


Další články, které vám pomohou