Tester umožňuje rychle a pohodlně zkontrolovat obsah vody v brzdové kapalině.
Základním parametrem určujícím kvalitu brzdové kapaliny je bod varu, který zase úzce souvisí s obsahem vody.
Obsah vody přibližně 3,5% snižuje teplotu varu kapaliny přibližně o 100 ° C.
Brzdová kapalina má silné hygroskopické vlastnosti, a proto je periodická kontrola kvality tak důležitá.
Pracovní princip zkoušečky je založen na měření obsahu vody v brzdové kapalině.
Brzdová kapalina by neměla obsahovat více než 1,5% vody, podmíněně je povolen obsah vody až asi 3%, nad tuto hodnotu musí být brzdová kapalina zcela vyměněna.
Zelená dioda - baterie je v pořádku, obsah vody <,1%
Tester umožňuje rychle a pohodlně zkontrolovat obsah vody v brzdové kapalině.
Základním parametrem určujícím kvalitu brzdové kapaliny je bod varu, který zase úzce souvisí s obsahem vody.
Obsah vody přibližně 3,5% snižuje teplotu varu kapaliny přibližně o 100 ° C.
Brzdová kapalina má silné hygroskopické vlastnosti, a proto je periodická kontrola kvality tak důležitá.
Pracovní princip zkoušečky je založen na měření obsahu vody v brzdové kapalině.
Brzdová kapalina by neměla obsahovat více než 1,5% vody, podmíněně je povolen obsah vody až asi 3%, nad tuto hodnotu musí být brzdová kapalina zcela vyměněna.
Zelená dioda - baterie je v pořádku, obsah vody <,1%
Tester umožňuje rychle a pohodlně zkontrolovat obsah vody v brzdové kapalině.
Základním parametrem určujícím kvalitu brzdové kapaliny je bod varu, který zase úzce souvisí s obsahem vody.
Obsah vody přibližně 3,5% snižuje teplotu varu kapaliny přibližně o 100 ° C.
Brzdová kapalina má silné hygroskopické vlastnosti, a proto je periodická kontrola kvality tak důležitá.
Pracovní princip zkoušečky je založen na měření obsahu vody v brzdové kapalině.
Brzdová kapalina by neměla obsahovat více než 1,5% vody, podmíněně je povolen obsah vody až asi 3%, nad tuto hodnotu musí být brzdová kapalina zcela vyměněna.
Zelená dioda - baterie je v pořádku, obsah vody <,1%