Časový limit vaší relace brzy vyprší v důsledku neaktivity. Kliknutím na tlačítko OK prodloužíte časový limit o dalších 120 minut.
Aktuálně nabízené pracovní pozice
Kampaňový specialista
Vaším každodenním úkolem bude kompletní příprava, realizace a vyhodnocení kampaní pro vybrané země (CZ, SK, PL a HU), tj.:
- správa marketingových kampaní (především web, newsletter, print, webinars) tvorba ročních plánů kampaní,, vytvoření obsahu kampaní (s Content a Product týmem v CZ i FR), umístění obsahu kampaní (s E-commerce a Webmaster týmem v CZ i FR), optimalizace obsahu kampaní (s MKT týmem v CZ, SK, PL a HU)
- správa e-mailingu (newsletterů) optimalizace databáze kontaktů, vytváření automatizace (scénářů), pravidelné rozesílání, development a strategie rozvoje s agenturou
- správa sociální sítí (LinkedIn, Facebook) development a strategie rozvoje s agenturou, pravidelná aktivita na sociálních sítích
- správa tiskové inzerce (hlavní katalog, inzerce v tisku) vytvoření ročních plánů inzerce, realizace a vyhodnocení
- správa webinářů vytvoření ročních plánů webinářů, realizace a vyhodnocení, vytvoření plánů pro Leads generation
Exekuce PPC, SEO a blogu je zajištěna dalším týmem a agenturami.
Vaší kvalifikaci a zkušenosti uplatníte pro:
- práci s minimální 3letou předchozí praxí v marketingu
- vytváření nejlepšího obsahu pro kampaně (kreativní, adekvátně technický, se zaujetím cílové skupiny)
- zvážení CX/UX (orientace na zákazníka) v každém dílčím kroku kampaní
- business orientované myšlení a prezentaci vlastních návrhů (pro zaujetí širšího týmu)
- koordinaci aktivit v mezinárodním týmu
- využití anglického jazyka aktivně slovem i písmem pro denní komunikaci (znalost dalších jazyků SK, PL nebo HU je výhodou)
- základní přehled v oblastech PPC, SEO, CX, dále v nástrojích pro rozesílku newsletterů, Google Analytics, Ads, Sklik, Facebook, LinkedIn, YouTube
- pravidelnou spolupráci s agenturami
Nabízíme:
- flexibilní pracovní dobu s pevným základem 09:00 – 15:00 hodin pondělí - pátek, možnost částečné práce z domova
- bohatý systém benefitů a výhod (příspěvek na stravné i na dopravu, zvýhodněný nákup produktů společnosti, penzijní připojištění, občerstvení na pracovišti)
- mezinárodní firemní kulturu (oceněnou GPTW certifikací), propracovaný systém vzdělávání, Multisport kartu
- 27 dní dovolené, jazykové kurzy angličtiny v rámci pracovní doby
- zaškolení v zahraničí a spolupráce na zahraničních projektech
Referent logistiky
Náplň práce:
- zpracování nákupních objednávek zboží a služeb pro CZ i zahraniční dodavatele
- řešení termínů a nesrovnalostí s dodavateli
- podpora prodeje a poboček
- řešení chybných dodávek se skladem
- kontrola nákupních faktur
- inventury skladu
Požadujeme:
- znalost angličtiny na úrovni, kdy budete zvládat denní komunikaci s dodavateli z celého světa (80% mailová komunikace a 20% telefonicky)
- vzdělání středoškolské s maturitou, zaměření není důležité
- odolnost vůči stresu
- proaktivní přístup (problémy se nevyřeší samy, ale potřebují Vás)
- samostatnost a pečlivost
- praxe v oboru vítána
Nabízíme:
Zahajte svou kariéru u nás!
V případě zájmu o vybranou pozici nám prosím pošlete Váš aktuální strukturovaný životopis na e-mailovou adresu kariera@manutan.cz.
Aktuální volné pracovní pozice najdete na portále Jobs.cz. Můžete nám též zaslat vlastní strukturovaný životopis společně s průvodním dopisem na e-mailovou adresu kariera@manutan.cz.
Těšíme se na Váš zájem!
S pozdravem
Tým společnosti MANUTAN s.r.o.