Jak skloubit úsporu nákladů a kvalitu výrobků prostřednictvím značky Manutan?

Privátní značka Manutan, která vznikla v roce 2016, je výsledkem téměř 50 let zkušeností v oblasti firemního vybavení. Tato značka je nyní dostupná ve všech kategoriích výrobků společnosti Manutan, od vybavení skladů po kanceláře. Je spojena se silnými závazky s cílem nabídnout spolehlivou alternativu k prémiovým řadám. Značka Manutan svým udržitelným přístupem pomáhá firmám usnadnit jejich každodenní pracovní rutinu kvalitními […]

Man working in a warehouse via digital tablet

Privátní značka Manutan, která vznikla v roce 2016, je výsledkem téměř 50 let zkušeností v oblasti firemního vybavení. Tato značka je nyní dostupná ve všech kategoriích výrobků společnosti Manutan, od vybavení skladů po kanceláře. Je spojena se silnými závazky s cílem nabídnout spolehlivou alternativu k prémiovým řadám. Značka Manutan svým udržitelným přístupem pomáhá firmám usnadnit jejich každodenní pracovní rutinu kvalitními výrobky, a to s výraznou úsporou nákladů. Tato úspora nákladů staví na několika pilířích, jako je nákup výrobků za férovou cenu, nabídka bezpečných a udržitelných výrobků, podpora pohody a zdraví zaměstnanců a aktivní politika CSR. Rádi vám ukážeme, jak můžete se značkou Manutan dosáhnout úspory nákladů.

Proč firmy touží po úspoře nákladů?

Firmy, které vědí, jak dosáhnout úspory nákladů, jsou finančně silnější. Jsou schopné rychleji expandovat a lépe zvládají krize. Snižování výdajů je také příležitostí k lepšímu využití zdrojů. Firmy mohou například investovat, aby snížily svůj dopad na životní prostředí nebo zlepšily pohodu svých zaměstnanců.

Prvním krokem k úspoře nákladů je udržení nebo dokonce zvýšení produktivity. Uspokojivé produktivity můžete dosáhnout optimalizací procesů po provedení analýzy, zaměřením se na pohodu při práci a používáním udržitelného vybavení.

Úspory nákladů je dosaženo také výběrem spolehlivých partnerů, kteří se zavázali dodržovat politiku CSR. Vyvinuli jsme 3 privátní značky, abychom lépe pokryli potřeby našich zákazníků, včetně značky Manutan, naší vlajkové lodi.

Výběr nejlepší ceny na trhu

Prvním způsobem, jak může firma ušetřit peníze, je samozřejmě kontrola nákladů vynaložených na nakupované vybavení a materiál; tyto náklady musí být co nejnižší, aniž by byla ohrožena kvalita výrobku. Zatímco nákupčí mají tendenci upřednostňovat prémiové značky, jejich potřeby mohou dokonale splnit také kvalitní privátní značky. Náklady na pořízení lze snížit i hromadnými objednávkami nebo vybudováním dobrých vztahů s dodavatelem a následným uzavřením výhodné smlouvy.

Ve společnosti Manutan ručíme za spravedlivé ceny našich výrobků, držíme totiž krok s trhem. Tato politika se vztahuje na všechny položky, které nabízíme na našich internetových stránkách, zejména na privátní značku Manutan. Výrobky značky Manutan jsou při stejné kvalitě minimálně o 15 % levnější než konkurenční výrobky. Snažíme se zachovat nízké ceny i v aktuálním inflačním prostředí s rostoucími cenami surovin, abyste nemuseli za účelem úspory slevovat ze svých požadavků na kvalitu.

Optimální kvalita pro zlepšení procesů

Úspory nákladů jdou ruku v ruce se zlepšováním kvality. Na výrobky Manutan je poskytována záruka 10 let a záruka na spotřební materiál činí 3 roky. Tato výjimečná délka záruky ukazuje naše odhodlání nabízet pouze výrobky optimální kvality. Nekompromisní proces kvality společnosti Manutan se uplatňuje po celou dobu životního cyklu výrobku. Výrobky z řady Manutan jsou pečlivě vybírány a pravidelně testovány, aby byla zajištěna jejich dlouhá životnost.

Prací se spolehlivým vybavením nejvyšší kvality mohou firmy zlepšovat své procesy a dosahovat tak svých cílů. Řada Manutan je navržena tak, aby usnadňovala firmám každodenní pracovní rutinu. To znamená, že se na ni může spolehnout každé oddělení firmy, od kanceláří až po logistické sklady. Věděli jste, že každý rok se na našich stránkách objeví nejméně 500 nových výrobků značky Manutan?

Zaměření na zdraví a bezpečnost zaměstnanců prostřednictvím bezpečného vybavení

Péče o zdraví a pohodu zaměstnanců pomáhá zvyšovat produktivitu tím, že zvyšuje motivaci týmu. Pomáhá také spořit náklady, protože snižuje počet absencí a fluktuaci zaměstnanců; vše totiž stojí firmu peníze. Dobře navržené a bezpečné vybavení pomáhá snižovat zdravotní a bezpečnostní rizika pro zaměstnance. Spolehlivými a vysoce kvalitními výrobky také firma dokazuje, že jí záleží na pohodě svých zaměstnanců.

Značka Manutan zahrnuje ergonomický nábytek do kanceláří a skladů. Tento typ nábytku je navržen tak, aby předcházel napětí, poskytoval dobrou oporu a umožňoval zaměstnancům pohodlně pracovat se správným držením těla. Ergonomické vybavení je užitečné při předcházení zdravotním problémům, jako jsou poruchy pohybového aparátu. Pro zdraví a pohodu zaměstnanců jsou nezbytné i další kategorie výrobků, jako je vybavení do chladného počasí (oděvy, boty, přídavné vytápění).

Odpovědné výrobky plnící požadavky na ochranu životního prostředí

Stejně jako u jakéhokoli jiného typu výrobků má nákup firemního vybavení a materiálu vždy ekologický aspekt. Projektový management, který se zavázal k ekologicky uvědomělé politice, zohledňuje ekologickou šetrnost používaných nástrojů, jejich udržitelnost a úsilí dodavatelů. Zavedením udržitelné nákupní politiky získáte konkurenční výhodu, protože společnosti se stále více obracejí na partnery, kteří sdílejí jejich hodnoty. To znamená, že účinná politika CSR snižuje dopad obchodní činnosti firmy a zároveň jí pomáhá dostat se na nové trhy.

V současné době je 10 % výrobků řady Manutan šetrných k životnímu prostředí. Tato udržitelnost je založena na několika faktorech:

  • Použití recyklovaných nebo recyklovatelných materiálů;
  • Certifikace FSC, která zaručuje, že použité dřevo pochází z udržitelně obhospodařovaných lesů;
  • Minimální doba přepravy, protože většina výrobků pochází z Evropy;
  • Ekologicky šetrné balení.

Výrobky řady Manutan pomáhají díky své udržitelnosti nejen s úsporou nákladů, ale také v boji proti plýtvání zdroji.

Seznamte se s naší příručkou věnovanou cílům a hodnotám značky Manutan.