Firemní kuchyňka či jídelna nepatří ke klíčovým místům ve firmě – klienty si vodíte do zasedačky a na webu se chlubíte kancelářemi. Přesto mají zásadní vliv na to, jak se u vás lidé cítí. A když si s jejich vybavením dáte záležet, mohou k vám přilákat i nové zaměstnance. Prozradíme vám, jak na to.
Další články
Jaká je ideální výška pracovního stolu?
Výška psacího stolu v kanceláři se odvíjí od výšky zaměstnance. Za univerzální rozměr se však...
5 kroků k výběru ergonomické kancelářské židle
Dlouhodobé sezení dává tělu pořádně zabrat. O to víc, když kolegové tráví pracovní den na...
[Rozhovor] Tomáš Střelský: Ustáli jsme turbulentní rok. Budeme dál investovat do lidí i inovací
Manutanu se daří zůstat stabilní firmou i v nejistých časech. Proto i letos investuje do...
Kouření na pracovišti: kdy je povoleno a jak ho upravují předpisy BOZP
Pryč jsou časy, kdy museli zaměstnavatelé na pracovišti zřizovat kuřárny. Dnes musí především chránit zdraví...
[Rozhovor] Vybavte zaměstnance na home office, ať si neničí zdraví a pracují efektivněji, radí ergonom
Práci z domova, pokud to její charakter umožňuje, v Česku nabízí 93 % zaměstnavatelů. Od...
Jak vybírat výplňový materiál do krabic
Zboží byste měli vždy zabalit tak, aby dorazilo v perfektním stavu. A k tomu potřebujete...
Výškově nastavitelný stůl: 5 rad pro lepší výběr
Úleva od bolesti zad, snížení únavy i menší riziko vzniku cukrovky. To jsou některé z...
Jaká je správná teplota na pracovišti?
Minimální povolená teplota na pracovišti se liší podle toho, zda jde o kancelář nebo o...
Jak nakupovat ekologicky a vybrat si produkty s nejnižším environmentálním dopadem
Ekologická a environmentální stopa výrobku nejsou totéž. Kritéria pro hodnocení stop výrobků se liší podle...