„Nejnáročnější je všechno sbalit, převézt a dát starou kancelář do původního stavu,“ shrnuje Petra Brablecová poznatky z četného stěhování ve své firmě. Zprovoznit následně novou kancelář je prý mnohem jednodušší. Projděte si s Petrou celým stěhovacím procesem a zjistěte, jak vše zvládnout efektivně a v klidu.
Další články
Práce v prašném prostředí – typy prachu, ochrana a měření
Broušení dřeva, svařování kovů nebo zemědělské práce… Nejen při těchto činnostech vznikají různé typy prachu,...
Archivace smluv ve firmě: jak dlouho je uchovávat a kam s nimi?
Poctivě zakládáte do šanonů jak pracovní smlouvy, tak všechny komisionářské nebo třeba implementační smlouvy. Je...
[Rozhovor s odborníkem na BOZP] Jak správně vybírat ochranné pracovní prostředky?
Osobní ochranné pracovní prostředky neboli OOPP chrání zdraví pracovníků a nezřídka mohou zachránit život. Jak...
Jaká je správná teplota na pracovišti v roce 2023
Jak se promítla energetická krize do předpisů stanovujících minimální teplotu na pracovišti? Skutečně teď budeme...
Jak vybrat ochrannou pracovní přilbu
Používání pracovní helmy vyžaduje česká legislativa, firemní předpisy i selský rozum – úrazy hlavy totiž...
Nízká i vysoká vlhkost na pracovišti je problém
Zaměstnavatel musí kromě správné teploty v práci udržovat i vhodnou vlhkost vzduchu. V kanceláři, hale...
Jak vybrat mycí stůl do dílny nebo haly
Jsou vysoké asi metr, většina z nich unese přes 100 kg a slouží k bezpečnému...
Jak postupovat při značení firemního parkoviště
Ještě než začnete na firemní parkoviště umisťovat značky a závory, potřebujete souhlas místního silničního úřadu....
Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele při pracovním úrazu?
Mezi nejčastější úrazy na pracovišti patří uklouznutí, zakopnutí nebo pády. Zaměstnavatel musí evidovat všechny úrazy,...