Odborník radí, jak zlepšit interní komunikaci – ať už píšete e-maily nebo vzkazy na nástěnku
„Když se umíte dobře vyjádřit, usnadníte si práci – lidé se vás nebudou na všechno...
Jaká je ideální výška pracovního stolu?
Výška psacího stolu v kanceláři se odvíjí od výšky zaměstnance. Za univerzální rozměr se však...
Výškově nastavitelný stůl: 5 rad pro lepší výběr
Úleva od bolesti zad, snížení únavy i menší riziko vzniku cukrovky. To jsou některé z...
Jaká je správná teplota na pracovišti?
Minimální povolená teplota na pracovišti se liší podle toho, zda jde o kancelář nebo o...
Pořádek v dokumentech: jak dlouho je archivovat a kam je v kanceláři uložit
V kanceláři zavalené papíry se vám snadno ztratí důležitá smlouva nebo objednávka. Chce to systém....
Průvodce vybavením kanceláře od A do Z
Čeká vás zařizování nových kanceláří? Provedeme vás celým procesem – od prvního plánování přes technické...
[Kalkulace] Kolik stojí vybavení nové kanceláře?
Pokud vás čeká vybavování nové kanceláře a lámáte si hlavu s návrhem prostor, rozpočtem nebo...
Jak hybridní práce ovlivní podobu kanceláří? Změní se na místa pro setkávání, říká Kristýna Švamberk ze studia Perspektiv
Občas pracujete z kanceláře, občas z domova. Hybridní práce, tedy přepínání mezi osobní přítomností a...
4 kroky k vybavení zasedací místnosti, kde se budou hosté cítit skvěle
Zasedací místnost je vizitkou společnosti. Jde často o jediné místo ve firmě, které návštěva uvidí...