Děláme pro vás první poslední. Jak nadstandardními službami přispíváme k rozvoji vaší firmy

Péče o zákazníky pro nás nekončí nákupem v e-shopu. Pokud to jen trochu jde, uděláme krok nebo dva navíc, aby měli nákupčí jednodušší práci. Přečtěte si, jaké poskytujeme nadstandardní služby, aby se vaše firma mohla věnovat tomu, v čem je dobrá.

montaz_manutan

1. Nedržíme se striktně jen katalogu

V Manutanu si poradíme s atypickými požadavky a běžně jdeme za hranice našeho katalogu. Vyrobíme jinou barevnou variantu produktu, přizpůsobíme materiál, upravíme uspořádání skříně či velikost stolu. Stačí, když se obrátíte na naši zákaznickou podporu nebo obchodní zástupce a oni už vše proberou s dodavateli a nabídnou možná řešení. 

„Jelikož je Manutan tzv. generalista, zakládáme si na tom, že zákazníkovi zajistíme všechny nákupy nestrategického a nevýrobního charakteru. Hlavně ve větších firmách trvá výběr dodavatele týdny nebo měsíce. Proto se i zdánlivá maličkost jako nákup pár spotřebičů může protáhnout. Proto u nás stálí zákazníci mohou poptat i zboží, které na první dobrou v katalogu či na e-shopu nenajdou, aby vyřešili všechny nákupy na jednom místě a rychle,“

Tomáš Martinek, ředitel obchodu

Jak zařizujeme výrobu atypických produktů krok za krokem?

  1. Do detailu se vyptáme na vaše přání a požadavky a informace předáme poptávkovému oddělení.
  2. Vaši představu zkonzultujeme s našimi dodavateli – máme jich několik set a drtivá většina je z Evropy. 
  3. Dodavatel pro vás přichystá návrh na míru včetně výkresu či čísla odstínu ze vzorníku barev RAL. Připraví také nacenění.
  4. Pokud návrh schválíte, pouštíme se do výroby. U většího množství zboží děláme vzorkování – vyrobíme nejprve jeden kus, který si vyzkoušíte.
  5. Do 4–6 týdnů od odsouhlasení finálního návrhu máte zboží u sebe.

Co všechno jsme pro naše zákazníky vyráběli?

„Ořezávali jsme třeba kancelářské stoly, aby přiléhaly ke sloupům v místnosti, často upravujeme rozměry šatních skříní nebo kuchyňské linky. Nedávno jsme zákazníkovi vyráběli 100 rollkontejnerů na míru. Chtěl na nich převážet atypické přepravky, opatřit je logem firmy, navíc vše musel schválit jejich bezpečák,“ vyjmenovává Iva Berková, teamleader nabídkového oddělení Manutanu.

Atypické objednávky poskytujeme klíčovým zákazníkům, ale není to podmínkou. Stačí se ozvat, a my se pak požadavku věnujeme. Nestandardních objednávek jsme už zažili mraky, takže se žádného požadavku nelekneme.

Více o tom, jak výroba na míru probíhá, si přečtete tady. >>

2. Snadnější nákup díky e-procurementu

Céčkové nákupy tvoří kolem 5 % celkového objemu nákupů průměrné firmy. A přitom právě tento zlomek agendy nákupčího vyžaduje největší počet položek, objednávek, faktur a dalšího papírování. Nákupčí musí zjistit požadavky týmu, vybrat zboží, ověřit parametry, vytvořit objednávku a odeslat ji dodavateli.

Díky e-procurementu automatizujete vybrané fáze nákupu či celý proces. Základem e-procurementu je automatizace objednávek díky propojení systémů – na jedné straně je nákupčí a na druhé dodavatel.

„Nejrychlejším řešením pro opakované objednávky je nákup pomocí e-procurementu, tedy prostřednictvím vlastního informačního systému, který je napojený na náš e-shop. Ve svém systému vidíte, co vám ve firmě chybí a rovnou vystavíte objednávku podle dostupnosti zboží u nás. Nakonec tam najdete i vystavenou fakturu.“

Iva Berková, teamleader nabídkového oddělení

Se zavedením e-procurementu vám v Manutanu pomůžeme –  už jsme ho zaváděli do malých i velkých firem v 17 zemích Evropy. Vymyslíme způsob, který vám sedne a změnou vás provedeme. Přečtěte si, jaké možnosti na míru můžeme nabídnout.

A zjistěte rovnou, co ve firmě můžete digitalizovat a neutratit majlant. >>

3. Co u nás nakoupíte, to přivezeme a smontujeme

Veškeré zboží, které u nás nakoupíte, vám rádi vyneseme do vyšších pater (sneseme do suterénu) a smontujeme. Montáž obvykle probíhá v pracovní dny od 8 do 17, jsme ale zvyklí pracovat třeba i během nočních směn nebo o víkendu. 

Jak funguje montáž od Manutanu:

  • cena montáže pro jednu objednávku začíná na 2 500 Kč bez DPH,
  • součástí služby jsou také nadstandardní práce jako kotvení ke zdi nebo třeba zkracování nábytku,
  • službu zajišťujeme po celém Česku,
  • na všechny montážní práce poskytujeme také záruku 24 měsíců od dokončení montážní zakázky. 

„Manutan byl co do komplexnosti služeb volba č. 1. Žádná jiná firma nebyla schopna naplnit veškeré naše potřeby. Jelikož jsme nemohli přerušit výrobu, museli jsme zaměstnance i řemeslníky zorganizovat tak, aby rekonstrukce proběhla vždy mezi páteční odpolední a pondělní ranní směnou.“ 

Dominik Halla, HSE & Facility Head WALMARKU

Při montáži zajišťujeme veškeré služby, abyste nemuseli nic řešit. Domluvíme termíny, řemeslníky i dopravce. A samozřejmě prostor poklidíme, abyste další den nemuseli trávit se smetákem v ruce.

„Pořádek, který po stavbě zůstal, není standardem a mile mě překvapil. Dokonce i v průběhu prací měli řemeslníci vše uspořádané a roztříděné. Při případné další rekonstrukci se na Manutan opět obrátíme a také ho rádi doporučíme ostatním. Komunikace i montáž dopadly podle našich představ,“

Kateřina Serafínová, personalistka z ŽDB Drátovna, které jsme pomohli s rekonstrukcí kanceláří. 

A pokud máte na stole větší projekt, který vyžaduje třeba i výmalbu prostor, úpravu podlahy nebo lepení tapet, tak i s tím si poradíme. Spolupracujeme s externími montážními firmami, stačí, když se zeptáte na zákaznické lince či svého obchodního zástupce a společně vymyslíme, co a jak.

Přečtěte si případové studie z našich realizací:

4. Rekonstruujete dílnu či kancelář? Připravíme 3D vizualizaci na míru

Když se pouštíte do úprav či rekonstrukce ve firmě, pomůže vám 3D návrh – včetně půdorysného návrhu a seznamu doporučeného vybavení. Pro naše klíčové zákazníky je služba zdarma. 

„Klienti se často potýkají s nedostatkem prostoru – například do kanceláře pro tři zaměstnance potřebují vměstnat další pracovní místo nebo do dílny kuchyňku. My pro ně vytvoříme návrh, který maximálně využije dostupný prostor a zaručí pohodlí všem zaměstnancům,“ popisuje službu 3D vizualizace na míru náš ředitel obchodu Tomáš Martinek.

3D vizualizace od Manutanu krok za krokem:

  1. Kontaktujete obchodního zástupce, který si přijede prostor prohlédnout a změřit. Zkonzultuje vaše požadavky a připraví základní koncept.
  2. Obchodní zástupce předá podklady grafikovi, který zpracuje vizualizaci budoucích kanceláří, dílny nebo skladu. Návrh je obvykle hotový do 4 dnů (u větších projektů do týdne).
  3. Obchodní zástupce vám předá výstupy od grafika v několika verzích (perokresba, černobílé i barevné zpracování) včetně informací o použitých produktech.
  4. Obchodní zástupce se s vámi sejde k doladění detailů, výběru materiálů a odstínů a finálnímu odsouhlasení.
  5. Po odsouhlasení finálního návrhu vám vypracujeme cenovou nabídku a domluvíme se na termínu realizace.

V příborské pobočce Alliance Laundry využili 3D návrh k lepšímu uspořádání kanceláře. Do místnosti pro tři mistry provozů potřebovali dostat čtvrté místo a získat i prostor pro dělníky, kteří tam chodí řešit dovolenou a jinou drobnou byrokracii.

„Než jsme se pustili do úpravy kanceláře, zvažovali jsme několik přístupů. Jedním z nich byla výroba nábytku na míru. Nakonec jsme se rozhodli vyzkoušet doplňkovou službu 3D návrhu kanceláře od Manutanu. Panu Martinkovi z Manutanu se podařilo vyprojektovat místnost z typizovaných stolů, které byly aktuálně na skladě, což nám ušetřilo zhruba dva měsíce čekání. Tak dlouho by totiž trvala výroba nábytku na míru,“

David Bajer, procesní inženýr z Alliance Laundry.

Pročtěte si, jak 3D vizualizace od Manutanu funguje. >>

5. S výběrem zboží vám poradí naši odborníci

Ať už řešíte, jak vybavit lékárničku na pracovišti, které bezpečností značky pořídt do vaší dílny nebo jak ulevit kolegům od dlouhého stání ve skladu – poradíme vám. Spolupracujeme s odborníky, kteří vám poradí v oblasti:

  • BOZP a PO,
  • lean managementu,
  • ergonomie pracoviště,
  • odpadové hospodářství a CSR,
  • design a architektura.

Půjčíme vám židli na zkoušku, zboží dodáme do druhého dne

Pro co nejpohodovější a nejjednodušší nákup děláme mnohem víc:

  • Zákazníkům půjčíme zdarma na zkoušku kancelářskou židli nebo křeslo. Můžete si vyzkoušet až 3 typy židlí. Ověříte si, jestli vám vyhovuje a pokud vám židle nesedne, zajistíme dopravu zdarma zpět k nám.
  • Zboží vám dopravíme do druhého dne. Stačí objednat do 14:30 a zboží skladem máte do druhého dne u sebe.
  • Na většinu zboží poskytujeme záruku 10 let.
  • Nabízíme dopravu zdarma ke každé objednávce nad 1000 Kč bez DPH.
  • Nabízíme dodání zboží v režimu náhradního plnění.
13_duvodu
13 důvodů, proč spolupracovat s Manutanem – který je ten váš?

Vybavte s námi vaši kancelář, sklad i dílnu

Ať už sháníte paletový vozík, kancelářskou židli, ponk, odpadkové koše nebo třeba šatní skříňky. U nás to seženete – a my se postaráme, abyste nakoupili pohodlně. Ozvěte se, rádi uslyšíme, co pro vaši firmu můžeme udělat.


Další články, které vám pomohou