Časový limit vaší relace brzy vyprší v důsledku neaktivity. Kliknutím na tlačítko OK prodloužíte časový limit o dalších 120 minut.
Hledáme e-commerce specialistu do Ostravy se zaměřením na SEO a content
Jsme Manutan, experti na vybavení firem. Patříme k mezinárodní skupině, která má centrálu ve Francii a celkem 2 200 zaměstnanců ve 27 pobočkách v 17 evropských zemích.
Staráme se o hladký průběh nákupu i dodávky zboží do kanceláří, skladů, dílen i do průmyslové výroby. Naši zákazníci jsou především firemní nákupčí, kterým maximálně usnadňujeme práci – konzultujeme s nimi výběr zboží, postaráme se o montáž, připravíme vizualizace nebo pomůžeme s digitalizací obchodních procesů.
Hledáme posilu do našeho marketingového týmu v Ostravě – e-commerce specialistu, který nám pomůže rozvíjet obchod v zemích skupiny EAST (Česko, Slovensko, Maďarsko a Polsko). Potřebujeme člověka s týmovým duchem, s dobrými znalostmi SEO a chutí pečovat o rozvoj našeho e-shopu.
Co u nás budete dělat?
Nejčastěji se bude vaše práce točit kolem 3 oblastí:
- péče o perfektní SEO – jestli má někdo mít přehled, jak si naše produkty vedou ve vyhledávačích, jste to vy. Bez potíží si poradíte s rutinními úkoly jako vyhledání klíčových slov, sepsání metatextů či vyhodnocení změn v prohlížečích.
- rozvoj našeho blogu – ve spolupráci s externími agenturami. V Manutan magazínu firemním nákupčím pomáháme s výběrem vybavení, sdílíme legislativní novinky i praktické rady odborníků. Vaší zodpovědností bude vznik článků na blog koordinovat a hlídat kvalitu výstupů. Pro články v polštině a maďarštině budete mít k ruce zahraniční kolegy.
- péče o naše sítě – ve spolupráci s agenturami a kolegy z Maďarska a Polska. Budete se starat o to, aby to na našem Facebooku a LinkedInu žilo, abyste přitáhli nové fanoušky a když bude třeba, zvládnete nastavit i reklamu.
Krom toho vás čeká také:
- monitorování a analyzování výkonu e-shopu a zákaznického chování,
- komunikace s centrálou ve Francii o výkonnosti, plánech a projektech spojených s rozvojem e-commerce ve svěřených zemích – společně s celým naším marketingovým týmem,
- testování uživatelské zkušenosti našeho webu – ve spolupráci s UX týmem z naší francouzské centrály.
Koho hledáme?
- Zkušeného e-commerce specialistu. Ideálně s 2letou praxí, nejlépe v B2B sektoru.
- Člověka, který si poradí s nástroji jako jsou Google Analytics či Google Search Console. Body navíc vám připíšeme, pokud jste už někdy pracovali s nástroji jako jsou Hotjar, Collabim, Screaming Frog, Marketing Miner, GTM či Semrush.
- Spolehlivého a iniciativního člena týmu který bude mít pod palcem všechny své klíčové úkoly, naplánuje nezbytné kroky a bude proaktivně přicházet s nápady, které náš prodej dále posunou.
- Člověka strategicky uvažujícího – víte co, jak a proč děláte a umíte to podložit výsledky. A nezapomínáte přitom na zákazníka a jeho potřeby.
- Komunikačně zdatného jedince: Vaše práce bude provázaná s prací dalších lidí – od webmastera, přes copywritery z agentur po kolegy z různých států.
- Pečlivce: neprojdou přes vás gramatické chyby nebo chybné odkazy.
- Někoho, kdo se nebojí mluvit a psát anglicky. Čekají vás porady i mailování s kolegy z celé Evropy.
Co za to:
- Dobře odvedenou práci náležitě oceníme. Měsíční a roční odměny u nás určujeme dle dosažených hospodářských výsledků. Na této pozici to může být od 40 000 do 45 000 Kč. Navíc ročně ke mzdě nadělujeme bonus až 13 500 Kč.
- Částečný home office je u nás samozřejmost.
- 27 dní dovolené, příspěvek na stravné (2000 Kč/měsíčně), příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na sport, zdraví i kulturu.
- Stanete se součástí příjemného kolektivu, kde se lidem pracuje dobře – dokládá to i naše ocenění Great Place to Work, založené na výzkumu spokojenosti mezi zaměstnanci.
- Budete členem mezinárodního týmu firmy s více jak 50letou tradicí, pro kterou jsou snižování uhlíkové stopy a udržitelnost prioritou, nejen prázdnou frází.
- Přístup k know-how a bohaté zkušenosti kolegů z mnoha zemí napříč organizací. Dostanete možnost u nás vyrůst a vyzkoušet si různorodé úkoly.
- Podpoříme vaše vzdělávání a rozvoj – od oborových kurzů po angličtinu v rámci pracovní doby.
Zní vám to dobře? Ozvěte se.
Pokud vás nabízená pozice láká, pošlete Váš aktuální strukturovaný životopis na e-mailovou adresu kariera@manutan.cz.