Energetická společnost AmpluServis je součástí skupiny Veolia. Zaměřuje se na výstavbu, montáž, revize i ekologizaci energetických zařízení. Sídlo má v Ostravě-Třebovice, kde pracuje většina zaměstnanců. Ve čtyřech přízemních budovách tu najdete školicí středisko, sklady, personální oddělení nebo ředitelství.
Jen pár minut pěší chůze odtud protéká řeka Odra – a právě ta se v září 2024 po vydatných deštích vylila z břehů a celou firmu vyplavila. Voda v kancelářích sahala až do 1,5 metru a když opadla, napočítali v AmpluServis milionové škody.

Nové podlahy do měsíce
Miroslav Pajchl, dlouholetý ředitel společnosti, měl pro následující měsíce jasnou prioritu: co nejrychleji vyklidit všechny prostory, opravit budovy a znovu je kompletně vybavit nábytkem. Aby se zaměstnanci mohli vrátit z home office do kanceláří a firma ke svému běžnému provozu.
Urychleně proto vypsali výběrové řízení na dodávku a položení podlah. Do řízení pozvali i Manutan, který má se skupinou Veolia uzavřenou smlouvu o strategickém partnerství.
„Standardně sice podlahy nenabízíme, ale když nás stálí klienti poptají, snažíme se jim vyhovět a hledáme řešení. U AmpluServis navíc nešlo jen o položení podlahových krytin, ale i o opravy vodou poničených podlah – na celkové ploše 1 100 m². S naším subdodavatelem Podlahy Gajdoš jsme se vydali na místo a připravili nabídku. S ní jsme výběrové řízení vyhráli,“ popisuje obchodní zástupce Manutanu Zbyněk Kučera, který měl zakázku na starosti.
Do měsíce bylo hotovo. Podlahy jsme do všech 4 budov dodali v jednotném designu. Jednotlivé díly mají co největší rozměry – díky tomu je podlaha lépe chráněná před protečením a poškozením, kdyby přišly další povodně.

Vybavit 4 budovy za 5 týdnů? Žádný problém
Mezitím v AmpluServis vypsali výběrové řízení na kompletní vybavení nových kanceláří. V řízení opět uspěl Manutan, který už před lety jednu z budov zařizoval:
„Potřebovali jsme co nejkvalitnější nábytek za co nejvýhodnější cenu, abychom splnili podmínky pojišťovny, která nám vyplácela náhradu škod. Věděli jsme, že nábytek z Manutanu je kvalitní a vydrží. Například kancelářské skříně mají zesílené stěny, takže unesou složky plné dokumentů. Žádná levná dřevotříska, co se hned rozpadne,“ vysvětluje Miroslav Pajchl.
Do 5 týdnů jsme kanceláře kompletně vybavili a připravili k návratu zaměstnanců. V AmpluServis si vybrali především typizovaný nábytek z katalogu, který je možné dodat rychle. Byl ale prostor i na individuální přání – například úpravu linky na míru nebo výběr kancelářských židlí dle nosnosti.
„V Manutanu nám poradili, které židle pořídit pro 120kilové chlapy a které zas pro drobné kolegyně. Oceňuji, že veškeré židle mají automaticky atest na nosnost – v minulosti jsme párkrát měli židle bez atestu, a do půl roku se rozpadly,“ popisuje Miroslav Pajchl.
Klient si pochvaluje vstřícnou komunikaci
Hotové kanceláře v AmpluServis zabydlovali postupně. Na vybavení nábytkem totiž navazovalo ještě zprovoznění počítačových sítí. Nyní už jsou kanceláře plně v provozu, ale s firmou jsme nadále ve spojení. Ladíme poslední detaily a kde je potřeba, doplňujeme nábytek.
Na celé zakázce Miroslav Pajchl nejvíce oceňuje právě operativní a vstřícnou komunikaci: „S Manutanem jsme po celou dobu byli v kontaktu, potkávali se a ladili, co je třeba udělat. Detaily jsme řešili po e-mailech i osobně. A když se vyskytlo něco, co jsme na začátku třeba nedomysleli, nebyl problém vše zařídit. Domluva klapala výborně – žádné výmluvy, žádné poškození nebo dodání jiného nábytku, než jsme se domluvili. Od A do Z velice dobrá práce,“ uzavírá.

Postaráme se o vybavení za vás
Ať už otevíráte novou pobočku, stěhujete se, nebo potřebujete obnovit vybavení kanceláří, rádi vám pomůžeme. Stačí se ozvat, a do pár dní přijede náš obchodní zástupce, který odborně poradí a navrhne vhodné produkty.