
Společnost LEAR je globální lídr v oblasti automobilových technologií, v jejích halách vznikají sedadla i elektronické systémy do aut. V novém montážním závodu v obci Plavecký Štvrtok na Slovensku bude časem až 400 zaměstnanců vyrábět autosedačky pro Volkswagen. A právě novou halu potřebovali v LEARu kompletně vybavit novým nábytkem od šatních skříní po kancelářské židle.
„Manutan jsme si vybrali proto, že před pár lety dodával kompletní vybavení pro náš sesterský závod v Ostrově u Stříbra. Ředitel si přál, aby měly závody jednotnou podobu, takže volba byla jasná,“ shrnuje Hilária Knotková, asistentka generálního ředitele slovenského LEARu, která měla objednávku na starosti
„Český závod jsme vybavovali tři roky zpátky, když jsme vyhráli výběrové řízení na dodání kancelářského nábytku. Na základě kladných referencí nás nyní LEAR oslovil na přímo a poptal dodání kompletního vybavení na míru do zasedacích místností, kanceláří a recepcí,“ popisuje Zbyněk Kučera, Key Account Manager pro EU zákazníky, který měl zakázku ve Slovenském LEARu na starosti.
Vybavení přesně odpovídá potřebám klienta
V LEARu měli hotový návrh od svého architekta a vybavení závodu tak spočívalo ve výrobě kancelářského nábytku na míru a v jeho dodání a smontování.
Na Slovensko jsme dodávali totožný kancelářský nábytek jako do haly v Ostrově. Výběr jsme přizpůsobili specifikům jednotlivých místností. „V LEARu požadovali dvě recepce v daných rozměrech a měli představu i o jejich vnitřním uspořádání. Na zakázku jsme vyráběli také vybavení kanceláří a zasedaček. Například stoly do zasedačky má náš dodavatel standardně v několika délkách, v tomto případě je vyráběl v jiném rozměru. Protože jsou stoly poskládané do tvaru U a klient požadoval, aby i v rozích mohli sedět lidé, nohy stolů musel výrobce posunout víc ke středu desky,“ popisuje Zbyněk Kučera některé z požadavků.
Atypická výroba od návrhu po montáž
Atypické objednávky řešíme běžně. Obvykle začínáme návrhem a 3D vizualizací, poté zařídíme výrobu i montáž a řadu dalších doplňkových služeb. Pro klienty to představuje značné ulehčení, nemusí služby sami poptávat a vše dostanou v jednom balíčku.
Přečtěte si, jak v Manutanu řešíme atypické objednávky >>
Recepční pult slouží jako vizitka společnosti a první bod kontaktu s klienty či návštěvníky. Přizpůsobíme vám ho na míru. Paravány oddělí prostor v kancelářích i jídelnách. Paraván Manutan Expert Colibri vyrábíme z laminátových desek v různých barvách. Plechové skříně na šanony mají vyztužené křídlové dveře a zamykání na klíč. Skryté panty mají protihlukovou oporu.
Zakázku doladíme na místě
Oproti dodání standardních výrobků, které zvládáme do měsíce, potřebujeme na zakázkovou výrobu obvykle delší čas.
„Před objednávkou proběhlo několik telekonferencí, kde jsme si vyjasňovali požadavky – zadávali jsme výšky, délky, uspořádání nábytku a podobně. To bylo v dubnu, koncem května jsme zadali objednávku s tím, že dodání požadujeme až na konci srpna,“ popisuje průběh spolupráce Hilária Knotková.
Finalizaci měl na starosti náš montážní specialista, který v LEARu strávil se svými kolegy několik dní. Dodaný nábytek smontovali podle projektu a řešili požadavky, které se během instalace objevily. „Například u stolů s elektrickými panely, které jsme vyrobili podle zadání klienta, potřeboval IT specialista doplnit další zdířky a koncovky. Protože se snažíme klientům vyjít maximálně vstříc, panely jsme okamžitě vyměnili,“ dodává Zbyněk Kučera.
Hladká spolupráce od začátku do konce
„Celou spolupráci s Manutanem si nemůžu vynachválit. Od nabídky přes vysvětlení, jak všechno bude probíhat, až po vyjasnění a splnění všech našich požadavků. Zvlášť bych chtěla pochválit pana Svobodu, truhláře, který nám všechno vybavení po dodání montoval. Je to odborník na svém místě a zároveň velmi ochotný. A jakmile je u lidí ochota, všechno se zvládne,“ pochvaluje si Hilária Knotková z LEARu.
Žádná instalace se neobejde bez drobných zádrhelů. V tomto případě to byly například poškozené područky u dvou kancelářských židlí nebo pár dalších menších závad. „Všechny reklamace ale Manutan promptně vyřešil,“ dodává Knotková.

Snadné objednávky díky elektronickému katalogu
Kromě jednorázového vybavení nové haly se LEARu staráme i o další vybavení, a to napříč pobočkami. Jako dlouhodobý klient má LEAR implementovaný elektronický katalog Punch-Out, který usnadňuje výběr i objednávky produktů.
Funguje tak, že klient má přístup do katalogu produktů s vždy aktuálními cenami, stavem zásob i dodacími lhůtami. V katalogu jsou zohledněné i konkrétní smluvní podmínky a slevy. Jakmile si klient vybere produkty, požadavek se zanese do informačního systému a před vytvořením objednávky ještě projde schvalovacím procesem, který si zákazník předem nastavil.
V případě většího projektu, jako bylo zde vybavení celého závodu, samozřejmě připravíme zvlášť cenovou nabídku, kterou klient schvaluje.
Přečtěte si o dalších zkušenostech našich klientů:
Atypickou výbavu zajistíme i pro vás
Pokud hledáte spolehlivého partnera, který vám splní poptávku přesně na míru, ozvěte se nám.
S obchodním zástupcem proberete své požadavky, my připravíme návrh, podle kterého necháme vybavení vyrobit a vše dodáme a smontujeme. Zkoordinujeme i práci více firem a dodavatelů, abychom vám ušetřili starosti i čas.