
WALMARK, farmaceutická společnost o 260 zaměstnancích, spolupracuje s Manutanem už léta. Pro své 4 pobočky (v Třinci, Českém Těšíně, Praze a Oldřichovicích) si na našem e-shopu pravidelně objednávají kancelářské vybavení.
V roce 2020 jsme WALMARKU zpracovali návrh rozložení nábytku v pánské šatně a dodali jim veškeré vybavení.
Na jaře 2021 zlepšování firemního zázemí pokračovalo – WALMARK se rozhodl navýšit kapacitu dámských šaten ve výrobním závodě v Třinci a v distribučním centru v Českém Těšíně, při zachování komfortu zaměstnanců a při dodržení bezpečnostních a hygienických norem.

Jak dlouho projekt na přestavbu šatny trval
Nové rozložení si díky inspiraci z dřívější proměny pánských šaten navrhli ve WALMARKU sami. Sháněli ale dodavatele, který má v nabídce potřebné vybavení, zařídí demontáž a odnos původních skříněk, výmalbu stěn, montáž nových skříněk i čištění podlah. „Manutan byl co do komplexnosti služeb volba č. 1. Žádná jiná firma nebyla schopna naplnit veškeré naše potřeby,“ uvádí Dominik Halla, HSE & Facility Head WALMARKU.
V srpnu si nás WALMARK vybral a do práce jsme se pustili za 3 měsíce. „Za celou realizací bylo hodně plánování – jak interně v naší firmě, tak ve spolupráci s Manutanem. Jelikož jsme nemohli přerušit výrobu, museli jsme zaměstnance i řemeslníky zorganizovat tak, aby . rekonstrukce proběhla vždy mezi páteční odpolední a pondělní ranní směnou.“
Celé rekonstrukce se účastnilo 8 lidí:
- Nejprve 2 lidé za Manutan – Jakub Horáček jako obchodní zástupce a Lenka Šerková sestavila nabídku.
- Zajistili jsme zástupce externích firem, kteří se postarali o výmalbu a čištění podlah.
- Skříňky na místě demontovali, vynášeli a sestavovali 3 montážní experti z Manutanu.
„Akci jsme plánovali na 3 víkendy pro Třinec a 2 víkendy pro Český Těšín, ale nakonec šlo všechno tak hladce, že bylo hotovo v Třinci za 2 víkendy a v distribučním centru v Českém Těšíně dokonce za 1,“ chválí si hladký průběh Halla.

Zaměstnanci si chválí projasněné šatny
Při výrobě doplňků stravy firma WALMARK dbá na přísné bezpečnostní i hygienické předpisy. Zakládá si na přístupu správné výrobní praxe neboli GMP (good manufactory practise). Součástí celé akce proto byla výmalba prostor (včetně sprch a toalet) a profesionální čištění a voskování linolea. Díky tomu, a taky díky novým skříňkám v příjemných barvách, se celý prostor pocitově rozzářil, což si dámské osazenstvo chválí.
Šatny jsme doplnili o trojhranné stojany na deštníky Pmitria, které jsou z odolného plastu a plechu a pojmou 10 deštníků. Největší část šatny tvoří šatní skříně Raphael z ocelového plechu. Jeden díl má šířku 600 mm a skříňky se zamykají na klíč. Dámy mají v šatně k dispozici také uzamykatelné šatní boxy Manutan John o rozměrech 300 × 300 mm
Instalace skříněk o šířce 600 mm místo původních 800 mm a změna rozložení v šatně pomohly přidat úložný prostor asi pro 50 žen. Místa pro průchod a převlékání přitom nijak rapidně neubylo. Uličky jsme doplnili o lavice na odložení věcí.
Celkové hodnocení spolupráce
Dominik Halla si odvedenou práci chválí: „Až přijde čas na další rekonstrukci firemních prostor, jednoznačně se obrátíme na Manutan. Celé 4 měsíce jsem viděl snahu udělat vše k maximální spokojenosti zákazníka. Vím, že je to poněkud otřelé, ale v Manutanu zkrátka platí: náš zákazník, náš pán.“
Chcete také pomoci s komplexní realizací svého projektu? Obraťte se na naše obchodní zástupce. Nebo se rovnou podívejte na některé z našich služeb:
Napište nám do poznámky k objednávce, že chcete zboží vynést do patra a smontovat. Upřesníme si termín a vše zprovozníme, Ušetřete si práci s velkými nákupy díky službě e-procurement, která propojí náš e-shop s vaším nákupním systémem. Nechte si od nás zpracovat návrh a 3D vizualizaci prostor včetně cenové nabídky na veškeré vybavení.