.

Jak děláme v Manutanu redesign kanceláří na klíč

Chcete zmodernizovat kanceláře, potřebujete do nich dostat víc pracovních míst, nebo stoly přeskládat tak, aby měl vedoucí kanceláře dobrý přehled? Než se na to vrhnete sami, zvažte redesign na klíč. Navrhneme nejlepší možné řešení, společně to vyladíme a vybavení vám vyrobíme i namontujeme.

Řešení kanceláře Alliance Laundry

Proč poptat redesign kanceláří

Namyslet rozvržení nábytku, všechno si zaměřit a rozkreslit. Najít si někoho, kdo vám nábytek a vybavení kanceláře vyrobí i dodá. K tomu si pohlídat všechny bezpečnostní a hygienické normy a celou kancelář nakonec nastěhovat. Pro jednoho pracovníka hodiny a hodiny práce, pro nás zakázka, kterou vám dodáme na klíč. Rychle a efektivně.

„Redesign kanceláře není jen o posunutí stolu a přidání skříňky. Klienti často potřebují dostat více lidí do kanceláří nebo vyměnit starou a nevyhovující kancelář za novou. Musíme dodržovat normy a zároveň dbát na to, aby kanceláře vypadaly dobře a byly funkční. Známe různé vychytávky a řešení vždy vymyslíme tak, abychom maximálně využili dostupný prostor a všem zaměstnancům zajistili co největší pohodlí. Pracovní prostor třeba rozšíříme přidáním úložného kontejneru, nebo jej naopak schováme pod stůl, když potřebujeme místo ušetřit,“ říká Tomáš Martinek, náš ředitel obchodu.

Jak děláme redesign kanceláří krok za krokem

  1. Zjistíme vaši představu, přání a požadavky. Klidně nám dodejte nákres nebo  obrázky, jak si kancelář představujete. Přidejte důležité informace, třeba kolik lidí ptořebujete v kanceláři usadit. 
  2. Přijedeme k vám a detailně zaměříme a nafotíme prostor. Poznačíme si například, kde jsou dveře či vypínače, který prostor můžeme zastavět a který musíme nechat volný.
  3. Nákresy i fotky z místa předáme grafikovi, který vytvoří 3D vizualizaci, tedy hrubý nástřel, jak by prostor mohl vypadat.
  4. Vizualizaci vám ukážeme a společně návrh doladíme. Zjistíme, co chcete upravit, co například zachovat ze stávajícího vybavení, a jak by měl prostor přesně vypadat.
  5. Návrh podle vašich připomínek dopracujeme a do vizualizace dodáme konkrétní produkty podle vašich představ i možností.
  6. Pokud návrh schválíte, pouštíme se do výroby. U většího množství zboží děláme vzorkování – vyrobíme a dodáme nejprve jeden kus nábytku, který si vyzkoušíte.
  7. Vybavení poté vyrobíme a můžeme vám vše dovézt i namontovat (pokud si to nechcete udělat sami). Do 4–6 týdnů od odsouhlasení finálního návrhu můžete mít nové kanceláře.

„Každá fáze redesignu trvá jinak dlouho. Pokud nás zákazník v pondělí poptá, už v úterý u něj můžeme zaměřovat prostory a předat požadavky grafikovi. Do pátku tak zákazník vidí první návrh. Schvalování a diskuze se zákazníkem zabere týden či týdny. Poté stačí udělat objednávku a nejdéle trvá samotná výroba, zejména pokud si klient přeje atypický nábytek, zabere výroba i 5 týdnů. Poté už jen najdeme nejbližší vhodný termín a během jednoho dne vše namontujeme,“ vysvětluje Tomáš Martinek.

Přečtěte si případové studie z našich realizací:

Pro rekonstrukci kanceláře připravíme 3D vizualizaci na míru

Při redesignu kanceláří spolupracujeme s designery, kteří připravují 3D návrh s půdorysným návrhem a seznamem doporučeného vybavení. Pro naše klíčové zákazníky máme tuto službu zdarma.

Výstupy od grafika dostanete v několika verzích – jako perokresbu, v černobílém i barevném provedení, v pohledu shora, zleva i zprava. Postupně si návrh odladíme, vybereme konkrétní produkty a ujasníme si materiály či odstíny použitých barev. Jakmile si návrh odsouhlasíme, připravíme cenovou nabídku a pokračujeme v realizaci.

Pročtěte si, jak 3D vizualizace od Manutanu funguje. >>

Například v příborské pobočce firmy Alliance Laundry jsme 3D návrh využili k lepšímu uspořádání kanceláře. Do místnosti pro tři mistry provozů potřebovali dostat čtvrté místo a také získat i prostor pro dělníky, kteří do kanceláří chodí řešit dovolenou a jinou drobnou byrokracii. Museli jsme hodně pracovat s rozměry nábytku a vizualizace nám to celé usnadnila.

„Než jsme se pustili do úpravy kanceláře, zvažovali jsme několik přístupů. Jedním z nich byla výroba nábytku na míru. Nakonec jsme se rozhodli vyzkoušet doplňkovou službu 3D návrhu kanceláře od Manutanu. Panu Martinkovi z Manutanu se podařilo vyprojektovat místnost z typizovaných stolů, které byly aktuálně na skladě, což nám ušetřilo zhruba dva měsíce čekání. Tak dlouho by totiž trvala výroba nábytku na míru,“ vzpomíná David Bajer, procesní inženýr z Alliance Laundry.

Součástí redesignu je i výroba a montáž

Redesign nejen vymyslíme a naplánujeme, zajistíme i výrobu nábytku. Nedržíme se při tom jen toho, co máme v katalogu. Navrhneme atypické produkty, domluvíme jejich výrobu s dodavateli a kancelář vám tak přizpůsobíme na míru.

Více o tom, jak výroba na míru probíhá, si přečtete tady. >>

Vybavení vám do firmy dovezeme a namontujeme. Samozřejmou součástí montáže je i vynesení nábytku do vyšších pater, vyklizení původního vybavení kanceláře, odvoz starého nábytku i likvidace obalového materiálu. Můžeme také vymalovat, položit nové lino, nebo třeba nalepit tapety, abychom udělali redesign kanceláře opravdu na klíč a ušetřili vám starosti.

„Pořádek, který po stavbě zůstal, není standardem a mile mě překvapil. Dokonce i v průběhu prací měli řemeslníci vše uspořádané a roztříděné. Při případné další rekonstrukci se na Manutan opět obrátíme a také ho rádi doporučíme ostatním. Komunikace i montáž dopadly podle našich představ,“ říká Kateřina Serafínová, personalistka z ŽDB Drátovna, které jsme pomohli s rekonstrukcí kanceláří.

S výběrem zboží vám poradíme

Podle návrhu pro vás vybereme to nejvhodnější vybavení. Tak aby bylo v souladu s normami i dalšími požadavky. Naši odborníci kromě designu poradí i v oblastech:

  • BOZP a PO,
  • lean managementu,
  • ergonomie pracoviště,
  • odpadového hospodářství a CSR.

Pro to, abyste měli nákup co nejjednodušší, uděláme první poslední:

  • Půjčíme zdarma na zkoušku kancelářskou židli, abyste si vyzkoušeli různé typy a zjistili, co vám vyhovuje (pokud ne, dopravíme zdarma zpět k nám).
  • Na většinu zboží poskytujeme záruku 10 let.
  • Nabízíme dopravu zdarma ke každé objednávce nad 1000 Kč bez DPH.
  • Nabízíme dodání zboží v režimu náhradního plnění

Redesign kanceláří s 3D vizualizací nabízíme klíčovým zákazníkům, ale není to podmínkou. Stačí se ozvat obchodnímu zástupci nebo na naši zákaznickou podporu a společně najdeme řešení.


Další články, které vám pomohou